Friday 17 February 2017

kadangkala dugaan juga membuatkan aku terus kuat tanpa aku sedar

Assalamualaikum semua hari ni aku nak bagitahu sikit pasal life aku..mungkin aku dah give up nak kejar lelaki dalam hidup aku lagi..cukuplah dengan apa yang aku lalui selama ni..lagi pun new crush aku tu dia lebih sayangkan gf dia tu..aku tak ada hak nak rampas bf orang...berdosa kalau aku buat macam tu..jujur aku cakap memang aku sayang dia.. aku hanya kawan dia aje bukannya orang yang penting dalam hidup dia..ni semua adalah takdir hidup aku tak boleh nak salahkan takdir sebab semuanya dah tertulis sejak aku kecil lagi...aku cuba untuk kuat walaupun hati aku rapuh..aku akan sentiasa doakan yang terbaik untuk kau new crush ..aku suka tengok kau happy sebab aku pun happy..aku harap kau bahagia dengan dia berkekalan dunia dan akhirat..maafkan segala kesalahan aku terhadap kau..hanya allah saja yang tahu betapa sakitnya hati aku bila aku nampak dia bahagia dengan orang lain..aku dah cuba buang perasaan tu tapi tak berjaya sebab aku pernah sayangkan dia..tapi aku perlukan masa yang lama untuk aku terus lupakan dia buat selamanya..

No comments:

Post a Comment