Wednesday 24 May 2017

Setelah setahun lamanya

Assaalamualaikum semua hari ini aku nak story pasal kehidupan aku yang sekarang..sudah setahun lamanya aku tak contact abang semenjak gaduh tempoh hari..mungkin dengan kuasa allah taala lah kami mula bertegur balik..now aku rajin update story di instagram dan tiba-tiba aku tengok view abang yang view kesemua story aku pada masa tu..dalam hati pelik jugak sebab mana pernah dia view story aku..nak di jadikan cerita ex dia ada bagitahu aku abang ada problem dengan gf dia tu ..biasalah perempuan macam tu bukannya baik sangat ..perangai pun macam nauzubillah min zalik...sebab dia lah aku bergaduh besar dengan abang..pembawa malang dia tu.. tak pasal ja aku di fitnah secara tak sengaja and jadi mangsa keadaan..aku mula tegur abang di wechat pada baru2 ni..aku bagilah salam..dia tak reply lepas tu barulah dia reply..then aku tanyalah kenal tak aku??.dia cakap mestilah kenal..sampailah borak sakan dengan dia...tapi bila mengenangkan apa yang kau buat pada aku 3 tahun lepas ??.memang menyakitkan kau maki aku sehingga kau sanggup cakap macam ni' kau anggap je lah kita tak pernah kenal'..tuhan saja yang tahu betapa sakitnya hati aku masa tu..aku fikir nak mati aje masa tu..dahlah aku sakit gastrik teruk dia mana kesiankan aku ...abang aku mintak maaf.. sebab perkenalan dulu aku banyak susahkan kau..aku sedar aku juga pencemar nama baik kau..now pun aku berpura2 baik dengan kau supaya kau sedar dengan perbuatan yang kau dah lakukan terhadap aku..dulu aku pernah sayangkan kau sepenuh hati aku..semenjak aku kecewa perasaan tu semua hilang ..aku harap kali ni kau betul2 sedar and stop jadi playboy.

No comments:

Post a Comment