Friday 5 January 2018

Sekarang ramai kawan - kawan saya tegur muka dah lain seperti perbualan saya dengan kawan baik seperti di bawah: 
beb aku tengok kau makin lama makin cantik dan menawan lah ..apa rahsia kau?? share lah dengan aku tak akan dengan aku pun nak secret.. lalu aku menjawab aku guna Sophie Pmc
Apa tu sophie ?? boleh explain kat aku?
Okay sophie pmc ni adalah sebuah collagen iaitu supplement yang berasaskan minuman kesihatan ..so kalau kau ada masalah dalaman dan luaran macam jerawat, kulit berminyak, tona tidak sekata memang sesuai lah dengan kau ..tapi collagen ni juga ikut kesesuaian badan seseorang itu.
ohh okay aku faham patutlah muka kau makin berseri sekarang..nanti aku nak cuba lah produk ni..tapi macam mana aku nak beli? Ada jual kat mana beb?
boleh cari di online bisnes whatsapp ,facebook dan website..
berminat? boleh contact saya di whatsapp 0175352614( syaz)

No comments:

Post a Comment