Thursday 26 June 2014

Assalamualaikum semua hari ni aku ada berita gembira tak sangka aku dapat B+ dalam exam pengajian islam bersyukur pada allah pointer dia 3.33 kira okay lah tu next time aku akan buat lebih baik dari exam sebelum ni.Apa2 i proud with myself ...cewah speaking lah pulak ...hehehehe aku redha dengan apa2 result aku tak akan redha bila failed klau lulus aku okay ja..tak nak lah sampai failed klau failed susah nak dapat duit pinjaman mara nanti tak pasal2 kena tolak satu semester kan teruk bunyinya..apa2 pun aku dah buktikan yang aku boleh cemerlang dalam hidup walaupun hanya mendapat kepujian dalam exam alhamdullilah...yang sedihnya i can't tell my grandmother about my result ...hmmmm nak buat mcm mana dia dah pergi jauh..hanya allah sahaja yang dapat menyampaikan berita gembira ini pada tok midah ..wani rindu sangat kat tok kenapa tok pergi terlalu cepat...tok janji takkan tinggalkan wani tapi tok tinggal wani jugak...sekarang wani nak bergurau senda dengan sapa???
dulu klau ada citer baru wani selalu citer kat tok ...sekarang ku hanya mampu menceritakan kisah kehidupanku hanya lah di dalam blogspot sahaja...

No comments:

Post a Comment