Saturday 21 June 2014

KENANGAN TERINDAH


 Kenangan terindah masa dikir barat alhamdullilah sebab school SCA mendapat tempat pertama tak sia2 usaha selama 3 hari  walaupun dalam 2 hari tu asyik tukar step ja apa2 pun bersyukur pada allah hari last practice tu pun tak jadi jugak sebenarnya kitaorang berlatih bersungguh- sungguh pun sebab chef reza dah badmood kiranya merajuklah ..aku pun tak sedap hati jugak bila dia badmood sebab tu kitaorang buat betul2 walaupun ada salah sikit masa competition tu..Bila dah menang muka chef happy giler sampai dalan whatsapp group dsku pun smile senyum ja..senang hati aku bila tengok dia happy lagi pun aku tak sampai hati tengok dia badmood mcm tu alahai aku ni pulak yang over ...ahahahahahah sabor je lah..apa2 inilah kenangan yang tak dapat aku lupakan buat selamanya



No comments:

Post a Comment