Friday 27 March 2015

Thanks because you accept me in your life

Assalamualaikum korang aku bersyukur sangat sebab dia dapat terima aku balik walaupun hanya sebagai seorang kawan bagi aku better jadi kawan daripada couple..aku bersyukur sangat sebab dah lama aku tak bertegur dengan dia rindu pun ada itulah sifat seorang manusia bila dah sayangkan seseorang .aku cuma berharap persahabatan aku dengan mentee yang lain akan berkekalan di dunia dan akhirat.Bak kata pepatah air yang di cincang tak akan putus ataupun sebuah peribahasa carik-carik bulu ayam lama-lama bercantum juga itulah yang aku maksudkan dengan persahabatan aku.thanks sebab kau terima aku dalam hidup kau bro walaupun dulu aku pernah mencari problem dengan kau aku tak pernah tak ada niat langsung untuk mencari problem dengan orang...aku bersyukur sangat bro sebab inilah ketenangan yang aku cari selama ini dan akhirnya aku telah menjumpai ketenangan itu..tak sangka banyak betul dugaan bagi orang yang kuat bersabar ...tapi au tidak setabah saidatina aisyah dan siti hajar mereka lebih tabah berbanding aku .apa2 pun aku cuba mencontohi mereka berdua sebagai idola aku...

No comments:

Post a Comment