Wednesday 24 February 2016

Hilang sesuatu yang lama akhirnya dapat sesuatu yang baru

Assalamualaikum semua hari ni aku nak story sikit pasal aku dengan capital f syukur pada allah walaupun dah bebulan kami tak bertegur akhirnya kini kami sudah berbaik kembali..aku bersyukur dapat berbaik dengan dia sebab hidup aku tak tenang kalau aku gaduh dengan sesiapa pun.Dan crush yang aku pernah sayang dah jadi milik orang lain mungkin dia bukan di takdirkan untuk aku bak kata orang "kau hilang sesuatu yang kau sayang malah allah telah menggantikkan dengan sesuatu yang lebih baik untuk kau dan amat bermakna untuk kau."..baru aku percaya apa maksud tu dan aku faham maksud tersebut hidup aku ni penuh dengan cabaran dan dugaan kehidupan nak tak nak aku kena lalui jugak sebab inilah kehidupan yang akan di tempuhi oleh seorang manusia walau apa jua keadaan yang sedang di tempuhi itu tapi sebalik dugaan yang kita lalui ada hikmahnya kerana allah tak akan menguji seseorang itu tanpa sebab yang munasabah kerana setiap kejadian bersebab dan mempunyai maksud yang tersirat.

No comments:

Post a Comment