Saturday 13 February 2016

tabahkan hatiku

Assalamualaikum korang dah lama aku tak update kat blog ni sebab terlalu  busy LI alhamdullilah aku dah berjaya habiskan LI aku yang aku tunggu selama ini...cuma banyak dugaan yang aku lalui semenjak aku LI selepas satu ..satu dugaan yang datang dalam kehidupan aku sehingga aku hampir give up selepas aku alami gastrik yang teruk sehingga kena check up kat hospital jugaklah...kadaangkala aku pernah benci dengan apa yang terjadi pada diri aku sendiri tetapi apakan daya??..allah tak akan menguji seseorang tanpa sebab pasti ada hikmah yang kita tak pernah ketahui..aku pernah dengar kata..kata ini" The bad thing is good for you and the good thing is bad for you" bermaksud tak mungkin benda yang aku suka adalah yang terbaik untuk aku malah yang buruk itu adalah terbaik untuk aku....dan aku berharap allah akan berikan petunjuk untuk aku bahawa aku tidak pernah menfitnah kawan baik aku sendiri..hidup ini pasti ada sahaja manusia yang tidak akan berpuas hati dengan kebahagiaan orang lain.

No comments:

Post a Comment