Saturday 17 September 2016

I MISS MY BATCH(mentee chef reza)

Assalamualaikum korang hari ni aku tak tahu kenapa aku sebak sangat bila tengok picture batch aku ...mungkin aku rindukan diorang semua especially my bff ..kenapa aku sedih??.. sebab aku sayangkan diorang sejak aku sem 1 lagi..tapi lepas ni diorang akan pergi LI 2 so aku dah tak ada lagi kawan baik aku macam diorang ..kadang2 bila aku tengok picture diorang semua aku akan mengalirkan air mata hati ni sakit sangat aku tak mampu nak lepaskan diorang semua pergi tapi aku terpaksa lepaskan diorang kerana semuanya sudah tertulis..ya allah kuatkan diri aku kerana aku tak mampu untuk bertahan dan berjauhan dengan diorang semua..aku hanya mampu berdoa agar diorang sentiasa dalam perlindungan allah taala.. i love you all mentee chef reza( anak-anak papa reza)



No comments:

Post a Comment