Tuesday 10 February 2015

adakah ini takdirku

Assalamualaikum semua hari ni aku nak menceritakan kat korang pasal aku. Aku tak taw lah apa salah aku selama ni sebab semua yang aku buat semuanya salah ..hanya allah saja yang taw dgn apa yang jadi kat aku sekarang ..Sekarang ni mcm2 masalah yang dtg dalam hidup aku mcm masalah assignment dan masalah peribadi aku ...mujur aku kuat dalam menghadapi masalah dalam hidup aku klau aku tak kuat aku tak taw lah apa yang akan jadi kat aku sekarang .Dulu aku mungkin terlalu mencintai dia tapi hari ni aku tak mencintai dia dah kerana dia dah tipu dgn aku. Mungkin selama ni aku terlalu percayakan orang tanpa sebarang soal siasat.. Kata orang manusia ni cepat berubah pada bila2 masa saja .Lepas ni aku perlu berhati-hati dengan semua dugaan yang akan datang dalam hidup aku lagi.

No comments:

Post a Comment