Friday 13 February 2015

hidupku dengan pelbagai dugaan

Assalamualaikum semua hari ni aku nak bagitau korang hidup aku ni penuh dengan banyak dugaan .Aku cuba untuk tabahkan hati aku ni dan terima hakikat yang sebenar. Aku tak taw kenapa aku susah sangat nak lupakan B mungkin aku terlalu sayangkan dia sampai susah nak melupakan dia.Tapi bila fikir balik B tak pernah sayangkan aku dia hanya cinta dan sayangkan munirah mungkin mereka berdua dah di takdirkan bersama kuasa allah taala kita tak taw.Aku tumpang gembira kalau bad bahagia dgn mun sebab itu pun dah cukup buat hidup aku bahagia.Aku terpaksa berkorban cinta aku untuk melihat orang lain bahagia.Bagi aku mungkin hari ni bad tak nampak dengan pergorbanan aku terhadap dia pada masa akan datang dia akan tahu sendiri tentang pergorbanan aku selama ini.

No comments:

Post a Comment