Monday 19 October 2015

Dewi kaulah hidupku aku cinta padamu sampai mati.

Assalamualaikum semua hari ni aku nak story sikit pasal kehidupan aku yang sekarang alhamdullilah semuanya berjalan dengan baik tetapi baru2 ni aku telah di kejutkan oleh sebuah berita gembira iaitu abang nak aku kenalkan dia dgn parents aku seriously??...mesti korang tak caye kan??.bukan korang aje aku pun tak caye rasa macam semua ni mimpi aje ...alhamdullilah mungkin jugak ni adalah petanda baik yang untuk aku mungkin dia nak serious dengan aku rasanya...betul tak??...apa pun aku berharap semuanya akan berjalan dengan lancar terima kasih ya allah kerana kau telah memakbulkan setiap doa2 ku...aku berjanji pada diri aku apa pun yanng berlaku aku tak akan sesekali kecewakan dia sebab aku tak suka tengok dia sedih biarlah aku seorang yang menanggung segala keperitan asalkan bukan dia yang menanggung semua keperitan itu...aku tidak sanggup untuk biarkan dia bersedih lagi macam dulu cukuplah dengan apa yang dia lalui time sekolah dulu dgn ex dia...setiap kejadian ada hikmahnya sekarang aku baru tahu kenapa aku tak di takdrikan dgn capital f sebab dia bukan yang terbaik untuk aku...hanya abang sorang aje yang dapat membahagiakan aku ...cewah ayat?..tak boleh blah langsung hahah saja nak perasan jap sekali sekali kan???..inilah cerita aku sepanjang 2 tahun aku meneruskan kehidupan inshaallah akan ada penghujungnya nanti amin...setiap kejadian jadikan sebagai pengajaran dan teladan from me A.K.A lovesyaz(syazwanisafiann)....#MISIKUZA...:) ;)

No comments:

Post a Comment