Wednesday 21 October 2015

Dugaan hidupku

Assalamualaikum semua hari ni aku nak story sikit pasal perasaan aku tak taw lah kenapa semenjak hati aku dah berbunga2 ...makin kuat sensitif pulak aku ni...dulu time hati aku jadi hati batu tak de lah sampai sensitif macam ni relax ja...ini makin kuat pulak perasaan aku terutama sekali perasaan jealous ini paling bahaya ...kata orang jealous tu tandanya sayang itu jealous sikit kalau jealous terlebih tu namanya membahayakan sebab manusia bila dah terlalu sayang seseorang dia sanggup lakukan apa saja untuk dapatkan orang yang dia sayangkan tu....aku berharap sangat aku dapat control perasaan jealous ni dengan baik sebab aku tak nak lah di sebabkan benda kecik masalah menjadi besar itu tak elok namanya...apa2 pun kita elak-elakkan perasaan jealous terlebih ni ....amboi dah macam citer elak2 lak???...hihihihi tak apa sekali sekala aje...btw i really miss abang dah 4 bulan tak jumpa dia katanya muka dia makin handsome and licin huhuu tak sabarnya nak jumpa dia aku teringin sangat nak tengok depan mata aku sendiri....setiap kejadian ada hikmahnya ....dan kita hanya merancang tetapi allah yang menentukan sebaik-baik perancang ialah allah swt..

No comments:

Post a Comment