Tuesday 6 October 2015

i so happy :)

Holla and assalamualaikum everyone aku happy sangat cause tak lama lagi aku nak balik shah alam dah ...yahoo!!! aku bersyukur pada allah kerana dia telah memakbulkan semua doa2 aku selama ini. and yang paling aku excited when my birthday is coming in my life....akhirnya aku sudah 19 tahun dah jadi senior pun hahaha just kidding aku tak pernah menyangka dengan kehadiran aku dalam hidupnya kini telah memberi kesan yang mendalam ??..why??..actually abg dah banyak berubah aku tak taw sebab apa...tak akanlah sebab minyak pengasih pulak??..tu semua syirik ..semua tu berubah sebab ketentuan allah itu yang paling terbaik kerana dari dia kita datang dari dia jugak kita pergi aku selalu ingat kata2 itu walaupun kadang2 lupa hahahah....biasalah aku ni giler sikit kalau tak jumpa dengan kawan2 aku...asyik mereput kat umah ja....apa2 pun aku bersyukur sebab dia dah banyak berubah aku berharap ini adalah perubahan yang selamanya...insha-Allah amin ya rabbalalamin. ;) peace no war

No comments:

Post a Comment