Wednesday 7 October 2015

love story

assalamualaikum korang hari ni aku nak bagitau korang yang aku dapat rasakan yang dia sukakan aku sebab perangai dia semakin pelik sehingga membuatkan aku keliru. adakah dia sukakan aku???..atau itu hanya main-main aje??..sha pernah cakap mungkin ada 2 iaitu dia memang serious dan main-main aje....kata orang lelaki ego kerana suka pendam perasaan sendiri bila dah suka...kalau dia suka aku tak boleh cakap apa2...hanya menerima takdir dan ketentuan allah...aku seronok tengok dia happy dan bahagia..cuma aku pelik kalau dia ada perasaan terhadap aku sebab dia kan hati batu tiba2 pulak nak jiwang kan??...mestilah kelakar giler korang....kalau betul dia sukakan aku alhamdullilah akhirnya allah berikan rasa cinta itu pada dia...kaulah hidupku aku cinta padamu sampai mati....ohhhh dewi..hihihihii

No comments:

Post a Comment