Monday 26 October 2015

Kamulah Takdirku..

Assalamualaikum semua hari ni aku nak story sikit pasal aku dengan dia ...siapa dia?..maksud aku abanglah hihihihi...alhamdullilah aku bersyukur pada atas pemberian allah untuk aku... aku tak pernah menyangka abanglah takdir yang aku mencari selama ini...mengalir air mata aku bila mengenangkan kembali detik perkenalan aku bersama abang pada permulaan di wechat...time tu aku baru lepas frust dengan capital f sehinggakan aku tak percaya cinta manusia lagi...aku give up ...dengan kuasa allah taala aku di takdirkan untuk berkenalan dengan abang aku berasa sungguh bahagia...tetapi?..bahagia itu hanya sementara kerana abang seorang playboy dia hanya berpura-pura mencintai aku hanya tuhan saja yang tahu betapa peritnya hati aku kerana aku terlalu mencintai dia kenapa dia permainkan cinta aku??...bila aku menyiasat tentang diri abang barulah aku tahu kenapa dia jadi playboy...mesti korang nak tahu kan??..abang pernah di kecewakan oleh ex-gilrfriend dia sebab apa aku tak tahu sebab abang suka pendam masalah dia tak suka cerita dengan orang...boleh di katakan abang ni seorang yang misteri dan sukar untuk di jangka tentang dia ...kerana ego abang terlalu tinggi hanya seorang perempuan saja yang mampu bertahan dengan perangai dia walaupun pernah di hina dan pernah di malukan oleh orang yang dia cintai...aku selalu berdoa pada allah agar allah lembutkan hati dia untuk aku...betul kata orang doa orang yang teraniaya cepat aje di makbulkan oleh nya..kini abang sudah berubah menjadi dirinya sendiri...berubah ???..yup dia berubah jadi sweet,romantik,caring,penyayang dan peramah...semakin hari cinta aku terhadap abang semakin bertambah malah bukan berkurangan...aku cuba untuk lupakan abang selepas dia kecewakan aku tapi tak berjaya jugak...bak kata sha mungkin allah sudah wujudkan perasaan dalam diri abang sebab tu lah perasaan dalam diri aku tak boleh hilang begitu saja..pada mulanya aku tidak percaya dengan kata-kata sha ...kini aku sudah percaya kerana abang sudah memberikan respon yang positif sehinggakan dia ajak aku kawin ..kerja giler kan??..dia suruh aku kenalkan dia dengan parents aku ..terkejut bila aku dengar dia cakap macam tu dengan aku..hati manusia sentiasa berubah itulah yang sering di maksudkan oleh sha...aku berharap semuanya akan berjalan dengan lancar...Insha-Allah dengan keizinannya..

No comments:

Post a Comment